Ruilen & Retourneren


Restitutiebeleid

-----

->Klik Hier-< Om het retourformulier te downloaden

Ruilen en Retourneren

Ons ruilbeleid geldt voor 14 dagen. Zodra er 14 dagen zijn verstreken nadat je de bestelling hebt ontvangen kunnen wij helaas niet meer ruilen of retourneren.

Om in aanmerking te komen voor retournering, moet je artikel ongebruikt zijn en zich in dezelfde staat bevinden als waarin je deze hebt ontvangen. Ook moet het product nog in de originele verpakking zitten.

Verschillende soorten goederen zijn vrijgesteld van teruggave. Bederfelijke goederen zoals voedsel, bloemen, kranten of tijdschriften kunnen niet worden geretourneerd. We accepteren ook geen producten die intieme of sanitaire goederen, gevaarlijke materialen, ontvlambare vloeistoffen of gassen zijn.

Extra niet-retourneerbare items:

Cadeaubonnen

Downloadbare softwareproducten

Sommige items voor gezondheid en persoonlijke verzorging

Om je retour te voltooien, hebben we een kwitantie of een aankoopbewijs nodig.

Stuur je aankoop niet terug naar de fabrikant.

Er zijn bepaalde situaties waarin alleen gedeeltelijke restituties worden verleend of waarin restituties worden geweigerd.

Elk artikel dat niet in de oorspronkelijke staat verkeert of is beschadigd.

Elk artikel met ontbrekende onderdelen om redenen die niet te wijten zijn aan onze fout(en).

Elk artikel dat meer dan 14 dagen na levering wordt geretourneerd. 

Restituties

Zodra je retour is ontvangen en geïnspecteerd, sturen we je een e-mail om je te melden dat we je geretourneerde artikel hebben ontvangen. We zullen je ook op de hoogte brengen van de goedkeuring of afwijzing van je terugbetaling.

Als wij de retournering hebben goedgekeurd, wordt je teruggave verwerkt en wordt binnen een bepaald aantal dagen automatisch een bedrag uitgekeerd op je rekening of Paypal account.

Te late of ontbrekende terugbetalingen

Als je nog geen terugbetaling hebt ontvangen, controleer dan eerst je bankrekening opnieuw.

Neem vervolgens contact op met je creditcardmaatschappij of bank, het kan enige tijd duren voordat je terugbetaling officieel wordt overgeboekt.

Als je dit allemaal hebt gedaan en je hebt je restitutie nog niet ontvangen, neem dan contact met ons op via info@bamboeddha.nl. 

Aanbiedingsartikelen

Alleen normaal geprijsde artikelen kunnen worden terugbetaald, helaas kunnen aanbiedingsartikelen niet worden terugbetaald. 

Ruilen

We vervangen alleen artikelen als deze defect of beschadigd zijn. Als je het wilt ruilen voor hetzelfde artikel, stuur ons dan een e-mail op info@bamboeddha.nl en stuur je artikel naar: bamboeddha, Uiverstraat 112, 2903TP Capelle aan den IJssel, Nederland. 

Cadeaus

Als het artikel als cadeau is gemarkeerd bij aankoop en rechtstreeks naar jou is verzonden, ontvang je een geschenk voor de waarde van je retour. Zodra het geretourneerde artikel is ontvangen, ontvang je een cadeaubon. 

Als het artikel niet als cadeau was gekocht toen het werd gekocht, of als de schenker de bestelling naar zichzelf had verzonden om je later te geven, sturen we een teruggave naar de schenker en zal hij je informeren over de retournering.

Verzenden

Om je product te retourneren, dien je je product goed verpakt in een doos te versturen naar: Bamboeddha, Uiverstraat 112, 2903TP Capelle aan den IJssel, Nederland

Je bent zelf verantwoordelijk voor het betalen van je eigen verzendkosten voor het retourneren van je artikel. Verzendkosten worden niet terugbetaald. Als je een terugbetaling ontvangt, worden de kosten van het retourneren van je teruggave in mindering gebracht. 

Er wordt geacht een retourzending met een traceerbare verzendservice of een aankoopverzekering terug te sturen. De verzender is altijd verantwoordelijk voor de verzending en wij kunnen niet garanderen dat we jouw geretourneerde artikel zullen ontvangen.

Afhankelijk van waar je woont, kan de tijd die het duurt voordat het geruilde product jou bereikt, variëren.

->Klik Hier-< Om het retourformulier te downloaden

-----

Bamboe is beter